sunnuntai 21. syyskuuta 2008

Eilen tuli postissa mun b-lausunto.

F33.2 toistuvan masennuksen vaikea masennusjakso ja terapiasuositus. "Kokee käynnit aikuispsykiatrian poliklinikalla riittämättömiksi", no ei kai? Käyn siellä hyvällä tuurilla 2 kertaa kuukaudessa. Mun on todella vaikea puhua asioistani kenellekään eikä noin harvat käynnit ainakaan helpota asiaa. Ehdin mennä jotenkin lukkoon aina siinä parissa viikossa.

Mun masennuslääkeannos tuplattiin. Nyt se on 100mg/ vrk. Mä en vaan muista ottaa sitä, niinkuin en muitakaan lääkkeitä. Tein myös BDI:n ja pisteitä tipahti 42.

Mun pitää siis nyt ruveta etsimään itselleni terapeuttia. Arviointikäynnit joudun maksamaan itse, KELA korvaa ainoastaan varsinaiset käynnit ja niidenkin päätösten tekemiseen voi mennä puolikin vuotta :(

Keskiviikkona ois sit soittoaika mun reumakokeista...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

p.s sossu auttaa noissa omakustanneisissa "arvointikäynneissä". jos siis sieltä haluaa apua.

oli pakko vinkata tähän väliin.

Vargtimmen kirjoitti...

Jep, mutta kun me ei saada toimeentulotukea :( Mä saan sairaspäivärahaa ja asumistukea ja Mies saa opintorahaa..